streda 11. septembra 2013

Vďačné chvíľky: Výročie

Slávime výročie.

Práve dnes. 

Už je to celý rok ... čo spoločne ďakujeme na týchto stránkach.

Práve pred rokom - 11. septembra 2013 som uverejnila prvý vďačný utorok.

A tak si hádam doprajme pohľad do kalendára a trochu štatistiky.

179. Tekvicové srdce

Z kalendára: 

18. 6 2012 - Objednala som knihu Tisíc darov. [O knihe] [Tu sa dá kniha kúpiť]

3. 7. 2012 - Prišiel balíček s knihou Tisíc darov. O niekoľko dní som ju začala čítať.

21. 8. 2012 - Založila som si zošit vďaky, do ktorého si budem každý deň písať veci, za ktoré som Bohu vďačná. Prekvapilo ma, že hneď, ako som k nemu prvýkrát sadla, zapísala som 20 aktuálnych vecí z toho dňa. Tempo zapisovania sa vpodstate neznížilo. Aspoň nie v prvých dňoch. Niekedy sa stáva, že sa pozabudnem a dary, ktoré každý deň dostávam si "nestihnem" zapísať, alebo niekedy dokonca ani všimnúť, ale ešte sa mi nestalo, že by som s otvoreným srdcom nenašla väčšie množstvo darov. Aj keď niektoré sa už opakujú - ale to sú dary, ktoré dostávam každý deň vždy nanovo.

7. 9. 2012 - Napísala som úvodný príspevok na blog. [link]

11. 9. 2012 - Vyšiel prvý Vďačný utorok [link]

19. 10. 2012 - Bola založená komunita Radosť a vďačnosť na portáli združujúcom kresťanov na webe Moja komunita.

9. 11. 2012 - Zúčastnila som sa s projektom vďačných utorkov súťaže K-rok mojej viery

19. 11. 2012 - V súťaži K-rok mojej viery som vyhrala knihu Jonáš a veľryba. :)

20. 11. 2012 - Zapísala som si do svojho zošita tisíci dar. [link]

5. 6. 2013 - Boli založené stránky Radosť a vďačnosť na Facebooku a G+

10. 7. 2013 - Bola vyhlásená súťaž - Letná h(o)ra vdačnosti - v ktorej môžete vyhrať knihu Tisíc darov, venovanú vydavateľstvom Kumrán a niekoľko darčekov mnou vyrobených (link).

22. 9. 2013 - Bude ukončená súťaž Letná h(o)ra vďačnosti a zo všetkých zúčastnených budú vyžrebovaní výhercovia.

1717. Hotové darčeky do Letnej h(o)ry vďačnosti.
 
Trocha štatistiky: 

- Dodnes vyšlo v rubrike Vďačné chvíľky 47 príspevkov.
- Za ten rok som našla a zapísala som si 1730 darov
- Do letnej h(o)ry vďačnosti sa zapojilo zatiaľ 12 z vás
- Spolu ste vrámci Letnej h(o)ry vďačnosti napísali 12 blogov (zamyslení), okrem toho ste našli a podelili ste sa o viac ako 210 darov.
- V komunite Radosť a vďačnosť na portáli mojakomunita.sk sme napísali spolu 98 blogov,
- Na úvodke RaV sme zapísali 62 strán 429 príspevkami. (Predpokladám, že sa do toho nerátajú komentáre, takže výsledných darov, ktoré sme tu zapísali je niekoľkonásobne viac!)

1723. Nájdený Zošit radosti spred 16 rokov.

1724. Dátum prvého zápisu 10.9.1997 (výročie)

Ešte niekoľko zaujímavých dátumov:

11. 9. 1993 - V tento deň sme v kostole sv. Alžbety uzavreli manželstvo. Ďakujem z celého srdca za tých 20 rokov spoločného života. Ďakujem za každú jednu chvíľku. Ďakujem za všetko, čo sa nám prihodilo, aj za všetko, čo nás zmenilo... Som vďačná naozaj za všetko, lebo verím, že všetko bolo v Jeho réžii. :)

10. 9. 1997 - Prvý zápis v Zošite radosti, ktorý som nedávno našla v starých veciach. Tento týždeň som pri upratovaní narazila na jeden starý malý zošitok. Vyrobila som ho kedysi pred 16 rokmi spolu s ďalšími asi 10 podobnými zošitkami. Rozdali sme si ich na detskom stretku (eRko) s tým, že si do zošitkov budeme zapisovať dary od nebeského Otca, za ktoré sme vďační. Bolo to 10. septembra, takže máme dnes aj toto zaujímavé "pra-výročie" ďakovania. :)

11. 9. 2001 - Toto výročie je smutné. No predsa chcem ďakovať Pánovi. Nielen za to, že nás tu,  ďaleko od New yorku, sa nás táto tragédia osobne nedotkla. Ale chcem ďakovať, lebo verím, že napriek tomu, čo sa stalo, ba možno priam aj cez tieto ťažké a hrozné chvíle prišlo k ľuďom aj veľa dobrého. Verím, že všetko čo sa deje má zmysel...

1731. Malilinké kalerábiky na kalerábe na balkóne.

1731. Malilinké kalerábiky...

1731. Malilinké kalerábiky...

Moja vďačnosť pokračuje ďalej. A ďalej sa chcem s vami o ňu deliť. Túžim, aby každý človek mohol nájsť ten nevyčerpateľný zdroj radosti v každej - aj v tej najťažšej chvíli. Ďakujem.

Želám vám všetkým veľa radosti a pokoj a radosť v srdci každý deň. 
Letitia.

3 komentáre:

  1. Blahopřeji k výročí ..my se brali 6.9. a jsme na poloviční cestě :). Radostná statistika..jen tak dál Leti..děkuju!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Mija. A aj vám dodatočne gratulujem a želám veľa radosti a lásky na ceste. Leti.

      Odstrániť
  2. Kolikero pohledů na svět, tolikero darů pro každého z nás, nejen každým dnem....každým prožitým okamžikem je to dar největší...být a prožívat....

    Vřelé poděkování za hezký komentář.... u nás jsou ocúny...a jsou nádherné...a právě proto je dar vidění silný a zvlášť pokud se mi podaří jej zprostředkovat pro jiné ;-)

    S milým pozdravením....pherenis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...