sobota 21. septembra 2013

Aj my chceme! Háčkovaný obrázok.

Háčkované obrázky v drôtenom rámiku som vymyslela ako darček. Keď som vyrobila prvý takýto obrázok pre mamu ku dňu matiek, bola som z výsledku nadšená. Takisto mama, keď ho rozbalila. A keď som obrázky, ktoré som robila pre vás ako cenu k Letnej h(o)re vďačnosti, ukázala manželovi, spýtal sa, prečo niečo tak krásne posielam preč z domu. Nuž, asi je najvyšší čas vyrobiť podobnú krásu aj pre nás. :)


Príležitosť na seba nedala dlho čakať. A tak som sa znovu pustila do háčkovania a následne aj do drôtovania...





Ešte musím zapracovať končeky a obrázok naškrobiť. (Takže ak niekde vidíte vytŕčať konček, alebo inú nedokonalosť, mám v pláne to ešte doladiť)

Želám vám radostný víkend a príjemné chvíľky s tými, ktorých máte radi.
Letitia.

7 komentárov:

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...