utorok 2. apríla 2013

Darčeková krabička z kýblika od tvarohu

Nahromadili sa nám doma kýbliky od tvarohu... - Túto vetu už asi poznáte. Aj moje bodkované kŕmidlo už poznáte: [link] [link]

Minule som potlač na kýbliku premaľovávala farbou, tentoraz som si zadovážila acetónové riedidlo. A naozaj ním ide farba z vedierka veľmi dobre. Keď už som mala dve vedierka biele, pustila som sa do zdobenia. Tentoraz servítkovou technikou. Jarný motív - bude na balíčky pre mojich chlapov "šibačov".

Balíček so sladkosťami.
Alebo dóza na sušienky? ;-)

Veľkonočný balíček (stužka pôjde na šibák)
 

Aj vajíčka boli tento rok servítkové - zladené s vedierkom.


Rozmýšľam, že sa teraz po sviatkoch chlap(c)om  o vedierka postarám ja - odložím si ich a budem používať napr. v kuchyni. 8-) Samozrejme, len ak budú súhlasiť.

4 komentáre:

  1. Milá ovečka,
    Ty dostaneš desať talentov a mne sa vezme i to, čo mám. Keby som Ťa bola poznala pred 2 rokmi,tak sa Ti prihlásim ako družka do podnikania....šikovné ruky mám tiež a to by ma tešilo viac, ako napchávať dubové hlavy nemčinou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jój, to by bolo fajn! Ja sa do podnikania teda nerozumiem, ale spolu by sme iste niečo vyhútali ;-)
      A s tými talentmi vieš ako to je - musím ich používať, nech sa rozmnožujú ;)
      Nakoniec - možno by sme niečo mohli spolu spichnúť aj teraz? 8-)

      Odstrániť
  2. To je dobrý nápad, kyblíčky vypadají moc pěkně:-)) To budu muset místo malých jogurtů začít kupovat ty velké:-)))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chichi! Teším sa, že som inšpirovala. Potom sa dúfam pochváliš! Tvoje budú určite skvostné.

      Odstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...