piatok 19. októbra 2012

Čítanie a pletenie - aj keď nie je streda


Ja viem, dnes nie je streda, kedy sa stretávajú priadky u Giny (oplatí sa nakuknúť, tento týždeň sa u Giny priplietli do pletenia aj jej sliepky ;) ). Ale myslím, že kalendár mi nemôže brániť podeliť sa s vami o to, čo pletiem a čo čítam, nie? :)


Začala som pliesť mladému teplú vestu. Z tej vlaňajšej už vyrástol. Vôbec teraz rastie ako z vody. Ale mamička sa teší, že mu môže upliesť zase niečo nové teplučké, čo bude rád nosiť. Takú tmavú hnedú si vybral sám, práve je vo veku, keď sa mu páčia tmavé farby - čierna, tmavomodrá, hnedá. 


Knihu Tisíc darov som už dočítala až do konca. Najradšej by som ju začala čítať zase od začiatku. Stále dokola, kým sa mi vďačnosť vo všetkých podobách a v každej chvíli nevryje pod kožu. Ale radšej som už knihu vrátila jej majiteľke. (Teraz špekulujem, či by som nechcela ešte jednu - len pre seba... )

Minulý týždeň som siahla pre zmenu po ľahkej detskej literatúre. Gregorove tajné výpravy do vesmíru mi padli veľmi dobre. Len škoda, že som čítala jednotlivé príbehy o Gregorovi v opačnom poradí, takže dobrodružstvo, ktoré bolo v tejto prvej časti postavené hlavne na samotných výpravách už nebolo tak zaujímavé. Na druhej strane sa mi v tejto časti najviac páčilo spracovanie vedeckých vsuviek. Boli dosť krátke, aby sa dali čítať priebežne bez veľkého vyrušenia zo samotného deja knihy.

A do čoho sa pustím najbližšie? Pokračovanie "Ťažkých vecí" mi ešte neprišlo, ale kúpila som si celkom novú (ešte teplú) knižku o Edit Steinovej (recenzia). Je to myslím jediná "záživná" kniha o nej, ostatné sú čistá faktografia. Tak som zvedavá, ako mi túto sväticu predstaví a priblíži. Mimochodom, preložila ju moja virtuálna kamarátka Mária-Irma. (Vďaka Irmuš za tip :) )

A aby som toho nemala málo, syn priniesol zo školy Čierneho mustanga od Karla Maya. Má ho požičaného, a "núti ma", aby som si knihu tiež prečítala. Tak skúsim, nie je to hrubá kniha.

A čo čítate a pletiete vy? Pochválite sa?
Všetkým vám želám radostné dni a pokoj v srdci. 
Leti. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...