nedeľa 3. júna 2012

Čo nového na chalupe...

29. 5. 2012
Počas týždňa sme si urobili aj malý výlet na chalúpku. A pri tej príležitosti som hneď pofotila, čo mi tam ako rastie.

Cibuľka sa snaží. Len by potrebovala viac vlahy.

Pažítka rastie (a kvitne).

Topinambury sa tiež činia. :)


Minule sme s 0nom tvorili.
Bambuľky na paliciach ešte zďaleka nevyzerajú
podľa mojich predstáv.

Jabloň už nasadzuje plody

Ale nejaké potvory nám ju obžrali...

...  asi chrústy, čo som minule videla vyliezať zo zeme.

Vykvitol mi jediný kosatec

A skalničky sa pustili kvitnúť.

Dúfam, že ich uvidím aj v plnom kvete.

Muškáty v hrantíkoch, hoci malé, už začínajú kvitnúť.


Cibuľa za oknom má vlahy dosť.

Často sa tam objaví nejaký zatúlaný (vyhodený? :( ) psík.

Tohto si nechá naša suseda.
Našla ho len 2 hodiny pred naším príchodom.

Stihla som aj trocha tvorenia:
Keďže bola oktáva Ducha Svätého,
zavesili sme si na hradu holubičku. :)


Ak chcete vidieť, ako vyzerajú záhrady iných ľudí z celého sveta, môžete navštíviť Sobotnú záhradnú párty u Giny.

1 komentár:

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...