streda 7. marca 2012

Yarn along - Pletieme spolu 3

Čas letí akosi rýchlo. Už je tu zase streda, deň kedy sa u Giny delíme o naše pokroky v pletení / háčkovaní a o knihy, ktoré čítame.


Moja záclonka už bude takmer hotová, ako vidíte, už pracujem na dolnom zakončení. Ale akosi som sa zasekla a nie a nie ju dokončiť. Asi preto, že najradšej som háčkovala čakajúc na syna v plavárni a posledné tri týždne sme plávať neboli. A večer pri TV už akosi nemám síl pliesť...
Ale veď  mi už chýba len takýto kúsoček! Musím to dokončiť do budúceho víkendu, kedy pôjdeme na chalúpku, aby som už mohla hotovú záclonku zavesiť k ostatným. Tak mi prosím držte palce. ;)

Ďalšia záclonka bude mojská-ovečková, inšpirovaná stránkou www.crochetedgifts.com.


A čo čítam? Predminulý týždeň som si od kamarátky priniesla zásobu knižiek. Jedna vyzerá byť zaujímavejšia ako druhá... Neviem, čo vziať do ruky skôr. :) Ale prvá mi padla do ruky kniha Reč duše, ktorú napísal Larry Crabb. Zaujala ma tak, že by som najradšej čítala aj keď nemám čas. (Horšie je, že keď ho mám, väčšinou už neudržím otvorené oči a myseľ. ;) )
Knihu o Bernadete som už dočítala. A našla som v knižnici aj román Pieseň o Bernadete, ale zistila som, že ma nebaví tak, ako som si myslela. Faktografická kniha Život svätej Bernadety, o ktorej som písala minule, ma zaujala viac.


Ale nebojte sa, nečítam len náboženskú literatúru. To len teraz mám také obdobie. Väčšinou rada siahnem po dobrej detektívke (medzi moje najobľúbenejšie patrí slečna Marplová od Agaty Christie), alebo si po náročnom dni chvíľu čítam niečo ľahké a zábavné (milujem veselé príbehy zverolekára Heriota). Tiež mám rada detskú literatúru (Anna zo zeleného domu, Muminovci, Príbehy z Narnie...) a snažím sa držať krok so svojim synom, aby som mala aspoň predstavvu čo číta on. To znamená, že mám prečítanú hádam celú sadu Troch pátračov, knihy o Vinetuovi a niečo od Lucy a Stephena Hawkingovcov...

Viac podobných príspevkov
nájdete  po kliknutí na obrázok.

Budem rada, ak sa aj vy podelíte o svoju obľúbenú literatúru, alebo knižky, ktoré majú radi vaše deti.
Radostný deň a nech sa vám darí.
Leti.

5 komentárov:

  1. once again can't read a word--but your pictures speak volumes. your lacework is so amazing!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. So beautiful. I love your birds in the lace.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hello! Thank you for visiting and for nice comment. Since I do not speak English, I was led astray only by your pictures too. Or I use google-translator.
    I look forward to that and so we can meet.

    Joyful day!
    Letitia.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta je náádhernáá, ty jsi úúžasnáá.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. leti, your work is so beautiful. that must take a very long time, but what a treasure you'll have.
    xx lori

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...