utorok 21. februára 2012

Marec - mesiac vtákov

Nebojte, ešte stále máme február - ale marec (a jar) sa už blíži!

Neviem, či sa to ešte nosí, ale v čase keď som chodila do školy, plagáty zdobiace moje okolie sa nikdy nevedeli dohodnúť, či je marec mesiacom knihy, vtákov, alebo úcty k starším. Každopádne zima bude o chvíľu na odchode a namiesto kŕmidiel budeme vyvesovať vtáčie búdky, aby sme našim operencom pomohli pri hľadaní stále nedostupnejších miest na hniezdenie.

Ale dovtedy ešte nezabudnite odfotiť svoje kŕmidlá a poslať mi obrázok (alebo link na článok, ak ste o kŕmení vtákov písali na svojom blogu). Pravdaže poteší aj zopár slov, ktoré pripíšete.
Pretože v marciuzavrieme našu súťaž /výstavku vtáčich kŕmidiel a ukážeme si, čo všeličo ste pre vtáky pripravili vy.

Ilustračný obrázok z pred-pred-pred-minulej zimy.

Zopár obrázkov som už dostala ale rada by som ukázala aj to "vaše".
Vôbec nevadí, ak vaše kŕmidlo nie je nijak výnimočné. Možno len nasypete pár zrniek na parapet okna, alebo ste nechali zopár jabĺčok na strome pre drozdy... Každý spôsob môže inšpirovať a povzbudiť ostatných. A vôbec sa nemusíte trápiť, ak sa vám nedarí zachytiť kŕmidlo aj s vtákmi - aj bez nich vám uveríme, pre koho ste ho nachystali. ;)

PS: Ak máte akýkoľvek problém s odoslaním obrázkov, ozvite sa (na mail, v komentároch...) a niečo spolu vymyslíme ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...