nedeľa 8. januára 2012

On je živý - stretnutie mladých v Nitre

Práve sa končí posledný deň vianočných sviatkov. Aj my sme už poslušne odstrojili stromček a vianočnú výzdobu, svietnik v okne si užíva svoj posledný večer, len zbytky adventného kalendára ešte stále zdobia naše dvere. Asi si ich necháme až do Hromníc. ...a zajtra sa začne zase "obyčajný" čas obdobia "cez rok".

Na čo sa môžme tešiť najbližšie? Na prelome januára a februára sa tradične koná stretnutie On je živý s komunitou Emanuel. Býva to vždy v ten víkend, keď sú polročné prázdniny. Už sa tešíme, že tak ako už mnoho rokov aj teraz si užijeme krásny víkend plný radostných stretnutí, piesní, modlitieb aj inšpirácií. A tak ako po iné roky, aj teraz sa chystám vziať si flautu a pokúsiť sa prispieť k radostnej atmosfére svojim hraním.


Včera som už dostala odpoveď na moju prihlášku, aj s dvoma novými čerstvo preloženými piesňami, ktoré sa budú v Nitre spievať. Poznala som ich po francúzky a veľmi sa teším, pretože patria k tým, čo sa mi veľmi páčia. Celý deň som si ich pospevovala raz jednu, raz druhú.



Započúvajte sa aj vy...
MP3 - Ton nom Emmanuel
A tu si môžete kúpiť CD-čko

Tú druhú pieseň teraz narýchlo neviem nájsť. Tak sa podelím nabudúce. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...