sobota 10. decembra 2011

Drobné adventné zdobenie

Pastierik na vchodových dverách
Aj my už pozvoľna zdobíme vianočne. Zatiaľ iba tak pomaličky. Mám rada "výbuch" radosti a slávy až na Vianoce, takže väčšinu vianočnej výzdoby budeme robiť na poslednú chvíľu. Ale malé pripomienky blížiaceho sa sviatku si už pomaličky vyrábame.

Ovečka mi na okne visí už od minulých Vianoc (aspoň jednu ovečku som si nechala, nech nezabudnem, že aj ja som takou malo ovečkou v Jeho náručí). Teraz k nej postupne vešiame ozdôbky vykrojené z mandarínkových šupiek. Až nedávno som sa nechala inšpirovať na podobnú výzdobu. Len by som potrebovala menšie vykrajovátko v tvare hviezdy. To čo mám je väčšie ako všetky šupky, čo sa mi doteraz podarilo získať, takže zatiaľ vykrajujem srdiečka, zvončeky a rybičku.

Srdiečka boli prvé





Pridala som aj vystrihnutú hviezdu z jemného papiera. Nikdy som nelepila ozdoby na okná, až tento rok som neodolala náhlemu impulzu. Na prilepenie som použila klovatinu, aby to potom šlo umyť. Ak máte lepšie tipy, podeľte sa prosím v komentároch.



Zimné sviečky s kabátikom vystrihnutým z papiera ste už videli. Niekedy si zapaľujem aj doma v okne toľko sviečok, koľký adventný týždeň práve prebieha. Viem, že z piateho poschodia ich von asi veľmi nevidno, ale ich svetlo a teplo hreje aj mňa doma. Len keby záclona nebola tak blízko...

Takisto adventný veniec a adventný kalendár som už ukazovala. Páči sa mi, ako sa z takmer súvislej plochy bielych balíčkov mení na reťaze drobných ozdôbok. Pôsobí to veselo a optimisticky.


*

Želám vám všetkým radostné prežívanie tretieho adventného týždňa. Nech sa nám darí vyčarovať v našej rodine tú pravú vianočnú atmosféru. A nemám na mysli len výzdobu a "povinné" úsmevy, hlavne nech sa Ježiško narodí v našich srdciach. Aj keď nebude všetko klapať tak ako si to predstavujeme, Jeho láska bude z nás žiariť na tých, čo sú okolo nás. :)

4 komentáre:

  1. Leti, s tim vybuchem radosti jsi mne rozesmala :D. Mam to podobne. Taktez zdobim pomalicku, jen tak... a to hlavni na Stedry den rano.
    Mate doma uuuutulno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Leti,děkuji za moc milý komentář,mě se zas moc líbí výzdobička z kůry mandarinek a pomerančů dělám je též, hezky to voní,kůra z pomerančů se mi zdá méně kroutí,máš dotaz na stromeček pro mého muže....je to obyčejmý karton do kužele,na něj se nalepí drobnosti pistolí a nasprejuje to je vše,co mu tam dáš ?Poslouchej srdce....U mě se také zdobí na Štědrý den ráno,hezkou třetí adventní neděli Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Letitia, zdravím tě z Rakouska a jsem nesmírně ráda, že jsem dnes našla tvůj blog. Je totiž psaný přesně podle mého gusta, a taky trochu jako ten můj - kde se mísí kreativní obyčejný život s křesťanským duchem. Vždycky jsem si přála svědčit svým rodinným životem a třeba i prostřednictvím internetu dalším lidem o kráse křesťanského života. A o to víc mě to těší, když potkám někoho podobně zaměřeného. Moje rodina pochází v východního Slovenska, ale já jsem už vyrůstala v Čechách - uprostřed ateismu. Už 10 let žiju v Rakousku, které k tomu ateismu spěje. A tak se snažím svědčit všude, jak tady, tak v ČR. Já vím, že na Slovensku je situace jiná, ale i tak jsem ti chtěla vyjádřit radost, kterou jsem měla, když jsem si pročítala tvé řádky o charismatické konferenci. Charismatická obnova mě formovala v pubertě, dnes je to spíš Karmel, kam patřím do třetího řádu.
    Budu moc ráda, když mě také navštívíš na mém blogu:
    http://vad-art.blogspot.com/
    Krásný zbytek adventu přeje Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem vám dievčatá za krásne komntáre. Veľmi ma potešili a sú mi povzbudením. Vďaka.

    Sonji - vitaj! Rada sa prídem pozrieť a hádam aj častejšie navštevovať. Vyzerá to, že si budeme rozumieť. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...