utorok 22. novembra 2011

Obchodík

Konečne som sa rozhýbala... Niektoré moje obkladačky už čakajú v Domčeku, kým sa niekomu zapáčia. Ale ak by ste niektorú(é) chceli vy, stačí sa ozvať a dohodneme sa. :)



Urobila som niektoré farebné obkladačky / podložky...







... a veľa "medovníčkových":










Zopár namaľovaných podložiek mám ešte doma:





Slimča si Ono vybral pre seba.
Ale nie je problém vyrobiť ďalšieho,
prípadne splniť vaše špeciálne priania.


Každá podložka má odspodu nalepené filcové nožičky, aby chránila nábytok pred poškriabaním.
Obkladačky sú kúpené, len som ich pomaľovala. Sú vypálené na 160°, takže sú odolné voči akémukoľvek umývaniu. Aj umývačku riadu obrázky zvládnu, ale nožičky by v umývačke odpadli.
[Aktualizácia: Nájdete ma už aj na handmade-portáli SaShe pod prezývkou LetiTiba]


Podobné obkladačky / podložky dostanú aj výhercovia súťaže o najkrajšie kŕmidlo. Tak nezabudnite včas poslať obrázok vášho kŕmidla. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...