utorok 15. novembra 2011

"Miláčik" - rýchla tvarohová pochúťka

Zdá sa mi, že som "objavila Ameriku". A teraz ju idem s veľkou slávou prezentovať... Ale objavila som "ju" len nedávno a možno ani vás to zatiaľ nenapadlo. Tak sa s vami ochotne podelím.


Myšlienka sa zrodila v obchode, keď syn chcel nakúpiť množstvo predražených Pribináčikov: "Prečo by som mu nemohla niečo chuťovo veľmi podobné a tvarohovo zdravé pripraviť doma?"
Dala som teda do misky trocha jemného tvarohu, pridala jogurt, instantné kakao a vymiešala do hladka. (podľa pomeru tvarohu a jogurtu, prípadne kakaa získame krém rôznej konzistencie - ľahší a šťavnatejší (viac jogurtu), sýtejší (viac tvarohu), podobný Miláčiku, Pribináčiku, Termixu...
Keď misku ozdobím piškótami a čokoládovým topingom, dezert sa stáva pre syna neodolateľným. (A ja som spokojná, že bude mať na tréningu dosť energie. ;) )

..........

A keď to urobíme na slano (tvaroh, jogurt, soľ) a pridáme nejakú zeleninu (paličky karotky alebo uhorky?), dostaneme ľahkú večeru pre nás, čo si už kalorickú nechceme dopriať. ;-)


Dobrú chuť! A radostný deň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...