nedeľa 11. septembra 2011

Na majstrovstvách sveta v Čunove

ČUNOVO 11. septembra - Slovensko potvrdilo aj na 34. majstrovstvách sveta vo vodnom slalome v Čunove, že momentálne je v tomto športe svetovou jednotkou. Slováci vyhrali celkovú medailovú bilanciu so ziskom 3 zlatých, 2 strieborných a 3 bronzových medailí a najlepší boli aj v hodnotení olympijských disciplín (1 - 1 - 2).
(WEBNOVINY


 A moji chlapi boli pri tom. Vybrali sa aj so svokrovcami na spoločný "výlet" do Čunova - na majstrovstvá sveta v slalome na divokej vode. Ocko zohnal lístky, naložil syna a šli čakať dedka a švagrinú na stanicu. Ja som s nimi nešla, ešte stále som PN, nachystala som im zatiaľ pohostenie po náročnom dni.
Ale aspoň nejaké nafotené obrázky mi priniesli. Nech sa páči, kochajte sa spolu so mnou.



















1 komentár:

  1. Jeee, moc gratulujeme Slovensku k tak zavratnemu vitezstvi!!!
    A kocham se kocham, takhle z dalky :) toto je sport, na ktery bych si tedy netroufla ;).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...