utorok 19. júla 2011

Prvá balkónová úroda

Konečne som sa dočkala prvých červených rajčín. Tá ich horúca lákavá červeň ma hneď naplnila energiou a radosťou. Mňam!




Potešilo ma, že prežili aj moju takmer týždňovú neprítomnosť počas nedávnych horúčav. Kríčky, ktoré som zasadila do samozavlažovacích kvetináčov sú úplne v pohode. Ten, čo skončil v truhlíku vyzerá hodne vysušený, ale stále žije a dokonca plodí.


Dokonca aj šaláty to prežili, aj keď krajné lístky pripomínajú skôr tabak 8-)


Namiesto vyschnutej vŕby, na ktorej visí vtáčie kŕmidlo už mi rastie mladý topoľ. Tiež mu počas našej dovolenky uschly spodné listy, ale stále žije a rastie... O dva roky už bude hádam visieť kŕmidlo na ňom. :)

Oliva. Cez zimu takmer polovica odumrela, ale už vyháňa nové halúzky, ktoré čoskoro nahradia tie uschnuté.

Tu sú moje krivozoby. ;)

A konečne aj nejaký kvet ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...